بستن
Owls CMS

مدیریت اخبار

آخرین اخبار پزشکی | درمان | سلامت و اطلاعیه های مهم حوزه پزشکی در بخش اخبار و مقالات منتشر می یابد.

Post Thumbnail

اگر سنک کلیه دارید نصف لیوان از این نوشیدنی معجزه آسا نجات تان خواهد داد!

سنگ کلیه یکی از شایع ترین مشکلات مربوط به کلیه‌هاست. زمانی که مواد موجود در ادرار تجمع کنند و به صورت یک جسم جامد در بیایند فرد دچار سنگ کلیه خواهد شد.

اساسا علت تشکیل سنگ کلیه وجود کلسیم، اگزالات و فسفر زیاد در ادرار است.

یکی از مهم ترین توصیه‌ها برای عدم تشکیل سنگ در کلیه‌ها این است که همواره ادرار خود را رقیق نگاه دارید. هیدراته بودن بدن و نوشیدن میزان لازم از آب باعث می‌شود که مواد موجود در ادرار به سنگ تبدیل نشوند.

 

اما…

می‌خواهم یک نکته طلایی را به شما بگویم! آن نکته این است:

اسید سیتریک دشمن سنگ کلیه

هر چه میزان اسید سیتریک در ادرار بیشتر باشد احتمال تشکیل سنگ کمتر می‌شود. اسید سیتریک هم از تشکیل سنگ کلیه جلوگیری می‌کند و هم سنگ‌های کلیه موجود را در خود به مرور زمان حل خواهد کرد.

همچنین نه تنها شانس تشکیل سنگ کلیه را به صفر می‌رساند، بلکه اجازه نمی‌دهد که مواد موجود در ادرار به سنگ ریز چسبیده و آن‌ها را بزرگ تر کند.

بنابراین رژیم غذایی خود را سرشار از مواد غذایی حاوی اسید سیتریک کنید. حتما می‌پرسید این غذاها چه چیزهایی هستند؟

لیمو ترش

قبلا بارها از خواص بی نظیر و شگفت انگیز لیمو ترش در نت نوشت گفته ایم. این ماده غذایی بی نظیر سرشار از اسید سیتریک است که می‌تواند درمان بی نظیری برای سنگ کلیه باشد. درمان‌های تجویزی برای این بیماری هم چیزی به جز قرص‌های اسید سیتریک نیست.

بنابراین خود را مخصوصا در فصل تابستان از این میوه ارزشمند محروم نکنید.

طرز تهیه

آب یک الی دو عدد لیمو ترش را گرفته و با نصف لیوان آب رقیق کنید و بنوشید. یک بار در روز و یک بار در شب و به مدت یک ماه این کار را انجام دهید و احتمالا سنگی در کلیه تان باقی نخواهد ماند.

اشتراک:
Post Author
روابط عمومی
مرکز جراحی و کلینیک شبانه روزی سعادت اباد

کلینیک سعادت آباد فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. در سال ۱۳۸۸ مدیران این مجموعه بر آن شدند تا با مبنا قرار دادن استانداردهای جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورندکه یکی از کاملترین و مجهزترین مراکز پزشکی ایران و خاورمیانه باشد. برای رسیدن به این منظور مدیریت و کارشناسان این مجموعه بررسی دقیقی بر نحوه خدمات رسانی مراکز درمانی داخلی و خارجی انجام دادند. در نهایت پس از تحقیق و شناخت نقاط قوت و ضعف سیستم های درمانی مختلف، کلینیک سعادت آباد با روش های نوین علمی و با محوریت ارتقاء کیفیت درمان و بهره گیری از فن آوری ITفعالیت خود را آغاز کرد.


هنوز دیدگاهی وارد نشده است!

دیدگاه خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.