بستن
Owls CMS

مدیریت اخبار

آخرین اخبار پزشکی | درمان | سلامت و اطلاعیه های مهم حوزه پزشکی در بخش اخبار و مقالات منتشر می یابد.

Post Thumbnail

تبریک روز پرستار و میلاد بزرگ بانوی اسلام حضرت زینب (س)

به گزارش روابط عمومی مرکز جراحی محدود و کلینیک شبانه روزی سعادت آباد، دکتر پرویز محمدی گلرنگ مدیرعامل مرکز جراحی محدود و کلینیک شبانه روزی سعادت آباد واقع در استان تهران در پیامی فرارسیدن میلاد بزرگ بانوی اسلام حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است:
پنجم جمادی الاولی خجسته میلاد عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س)  اسوه مهربانی، صبر و تقواکه به شایستگی به عنوان روز پرستار نامگذاری شده است فرصت مناسبی برای قدردانی و ارج نهادن به مقام والای پرستاران و زحمات شبانه روزی آنان در تسکین آلام بیماران است.

جامعه پرستاری بحق یکی از حلقه های مهم و موثر در زنجیره سلامت کشور است که پیشبرد سیاست های کلان سلامت و اجرای طرح تحول نظام سلامت مسلما بدون همکاری و همدلی این قشر زحمتکش میسر نمی شد.
نام گذاری این روز فرخنده  به عنوان  روز پرستار، ادای احترام به فرشتگانی زمینی است که خدمت به خلق را بزرگ‌ترین افتخار خود می‌دانند و بواسطه این افتخار به دنبال کسب رضای الهی هستند.

اینجانب فرا رسیدن ولادت با سعادت اسوه صبر و مقاومت، حضرت زینب (س) و روز پرستار را به تمامی پرستاران دلسوز، زحمت کش و پر تلاش که همچون فرشتگان رحمت به دردها، مشکلات و نیازهای جسمی و عاطفی بیمار پاسخ میدهند، تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد سبحان سلامت و توفیق  روزافزون آنان را در جلب رضای خالق یکتا و تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران خواستارم.



           دکتر پرویز محمد گلرنگ
مدیرعامل مرکز جراحی محدود و کلینیک شبانه روزی سعادت آباد

Post Author
روابط عمومی
مرکز جراحی و کلینیک شبانه روزی سعادت اباد

کلینیک سعادت آباد فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. در سال ۱۳۸۸ مدیران این مجموعه بر آن شدند تا با مبنا قرار دادن استانداردهای جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورندکه یکی از کاملترین و مجهزترین مراکز پزشکی ایران و خاورمیانه باشد. برای رسیدن به این منظور مدیریت و کارشناسان این مجموعه بررسی دقیقی بر نحوه خدمات رسانی مراکز درمانی داخلی و خارجی انجام دادند. در نهایت پس از تحقیق و شناخت نقاط قوت و ضعف سیستم های درمانی مختلف، کلینیک سعادت آباد با روش های نوین علمی و با محوریت ارتقاء کیفیت درمان و بهره گیری از فن آوری ITفعالیت خود را آغاز کرد.


هنوز دیدگاهی وارد نشده است!

دیدگاه خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.