بستن
Owls CMS

مدیریت اخبار

آخرین اخبار پزشکی | درمان | سلامت و اطلاعیه های مهم حوزه پزشکی در بخش اخبار و مقالات منتشر می یابد.

Post Thumbnail

اپلیکیشنی برای حفاظت از چشم ها

اپلیکیشنی برای حفاظت از چشم ها

 

اپلیکیشن های بسیاری تولید و عرضه می شوند همین طور برنامه هایی هستند که به سلامت کاربران(Smart phone) اسمارت فون ها وتبلت ها می اندیشند.

درسالهای اخیر٬ استفاده روز افزون و مداوم از اسمارت فون ها وتبلت ها تبدیل به تهدید جدی برای سلامت چشم ها شده اند تاجایی که بسیاری از کاربران با کاهش درصد

قابل توجهی از بینایی خود رو به روشده اند.

این اپلیکیشن ها به صورت های مختلف به کاربران اجازه می دهند تا نور ٬ رنگ و شفافیت صفحه نمایش را به شکلی متفاوتی تنظیم کرده تا سلامت بینایی کاربران با خطر مواجه نشود. ازقابلیت های این برنامه ها می توان به مواردی مانند تنظیم خودکار نور در فضاهای مختلف و شدت رنگ پس زمینه و... را نام برد. این برنامه می تواند میزان تشعشات حاصل از صفحه نمایش ها که مستقیما با چشمان کاربران در ارتباط هستند را نیز کاهش داده و سلامت چشم را تضمین کنند . 

امروزه آپشن های جدیدی بر روی عدسی های عینک جهت جلوگیری از نورهای مضر و  وسایل دیجیتال ساخته شده که می توان با استفاده از این نوع عدسی هابه طور کامل از چشمان خود محافظت کرد.

جهت مشاوره در رابطه با استفاده از تکنولوژیهای جدید می توانید از کارشناس های عینک سازی سعادت واقع در کلینیک سعادت آباد کمک بگیرید .

واحد عینک سازی و اپتومتری کلینیک سعادت آباد.

 

اشتراک:
Post Author
روابط عمومی
مرکز جراحی و کلینیک شبانه روزی سعادت اباد

کلینیک سعادت آباد فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. در سال ۱۳۸۸ مدیران این مجموعه بر آن شدند تا با مبنا قرار دادن استانداردهای جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورندکه یکی از کاملترین و مجهزترین مراکز پزشکی ایران و خاورمیانه باشد. برای رسیدن به این منظور مدیریت و کارشناسان این مجموعه بررسی دقیقی بر نحوه خدمات رسانی مراکز درمانی داخلی و خارجی انجام دادند. در نهایت پس از تحقیق و شناخت نقاط قوت و ضعف سیستم های درمانی مختلف، کلینیک سعادت آباد با روش های نوین علمی و با محوریت ارتقاء کیفیت درمان و بهره گیری از فن آوری ITفعالیت خود را آغاز کرد.


هنوز دیدگاهی وارد نشده است!

دیدگاه خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.