بستن
Owls CMS

مدیریت اخبار

آخرین اخبار پزشکی | درمان | سلامت و اطلاعیه های مهم حوزه پزشکی در بخش اخبار و مقالات منتشر می یابد.

Post Thumbnail

آمار فوتی‌‌های کرونا از مرز ۱۶هزار نفر گذشت/ فوت ۲۳۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته

دکتر سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز 7 مرداد 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دوهزار و 667 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند که  یک‌هزار و 687 نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید19 در کشور به 296 هزار و 273 نفر رسید.

لاری گفت: متأسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 235 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به 16 هزار و 147 نفر رسید البته خوشبختانه تا کنون 257 هزار و 19 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

لاری تصریح کرد: 3902 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی گفت: تاکنون دومیلیون و 380هزار و 122 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است.

به‌گفته لاری استانهای تهران، مازندران، گلستان، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، خراسان رضوی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، لرستان و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استانهای آذربایجان غربی، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، زنجان، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی، یزد، گیلان و قم  هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت متذکر شد: استان تهران به‌عنوان پرجمعیت‌ترین استان برای اولین بار در وضعیت قرمز قرار گرفت.

Post Author
روابط عمومی
مرکز جراحی و کلینیک شبانه روزی سعادت اباد

کلینیک سعادت آباد فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. در سال ۱۳۸۸ مدیران این مجموعه بر آن شدند تا با مبنا قرار دادن استانداردهای جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورندکه یکی از کاملترین و مجهزترین مراکز پزشکی ایران و خاورمیانه باشد. برای رسیدن به این منظور مدیریت و کارشناسان این مجموعه بررسی دقیقی بر نحوه خدمات رسانی مراکز درمانی داخلی و خارجی انجام دادند. در نهایت پس از تحقیق و شناخت نقاط قوت و ضعف سیستم های درمانی مختلف، کلینیک سعادت آباد با روش های نوین علمی و با محوریت ارتقاء کیفیت درمان و بهره گیری از فن آوری ITفعالیت خود را آغاز کرد.


هنوز دیدگاهی وارد نشده است!

دیدگاه خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.