بستن
Owls CMS

مدیریت اخبار

آخرین اخبار پزشکی | درمان | سلامت و اطلاعیه های مهم حوزه پزشکی در بخش اخبار و مقالات منتشر می یابد.

Post Thumbnail

اخذ گواهینامه های بین المللی 9001:2015 ISO و ISO 10004:2012

اخذ گواهینامه های بین المللی 9001:2015  ISO و ISO 10004:2012

به گزارش روابط عمومی مرکز جراحی محدود و کلینیک شبانه روزی سعادت آباد این مرکز موفق به اخذ دو گواهینامه 9001:2015  ISO و ISO 10004:2012 نموده است که بیانگر موفقیت مجموعه بزرگ مرکز جراحی محدود و کلینیک شبانه روزی سعادت آباد در بهبود عملکرد و خدمات رسانی مطلوب به هم میهنان عزیز می باشد و دستاوردی مهم در طی فعالیت این مرکز می باشد.

هدف از دریافت این استاندارد بوجود آوردن الگوی بین المللی برای پیاده سازی و استقرار سیستم مدیریت  كیفیت و تضمین كیفیت بود كه مورد استقبال فراوان در سطح دنیا قرار گرفت.

سیستمهای مدیریت كیفیت به منظور حفظ سطح كیفیت تعریف شده و بهبود كیفیت از طریق اصلاح فرایندها در سازمان پیاده سازی میشود.

این استاندارد  به راحتی میتواند برآورده شدن نیازهای مشتریان را كه در  نتیجه ایجاد رضایت و بالا بردن اعتماد او نسبت به سازمان پدید می آید تضمین نموده با توجه به نگرش فرایندگرائی تمام فعالیتهای سازمان را در رابطه با مشتری در برگیرد. این استاندارد با هر نوع فعالیتی كه سازمان انجام میدهد سازگار شده سازمان میتواند براحتی این تطابق را ایجاد نماید. 

یك سازمان با دریافت گواهینامه ایزو برای همه روشن میكند كه سیستم مدیریت آن توسط شخص ثالث بیطرفی مورد ممیزی و بازرسی قرار گرفته است بنابراین اعتماد مشتری به چنین سازمانی بیش از سازمانهای دیگر است.

شایان ذكرست كه منافع حاصل از استقرار سیستم در یك سازمان فقط به كسب اعتماد مشتری و دستیابی به سهم  بیشتر در بازار خلاصه نمیشود بلكه منافع بسیاری برای مدیریت سازمان  در پی خواهد داشت كه برخی از آنها به شرح ذیل میباشد.

* بهبود در برنامه ریزی سازماندهی و كنترل سازمان توسط مدیریت

* بازاریابی مؤثر و كارآمد در جهت افزایش تعداد مشتریان

* بالا بردن سطح رضایت مشتریان از طریق ایجاد اطمینان بیشتر و ارائه خدمات بهتر به آنان

* اعمال كنترلهای مؤثر بر فرایندها و بهبود روشها

* كاهش هزینه ها ضایعات دوباره كاریها و تعداد خطاها

* بهبود كیفیت و نحوه ارائه خدمات

 

 

روابط عمومی مرکز جراحی محدود و کلینیک شبانه روزی سعادت آباد این افتخار را به مدیر عامل،هیئت مدیره, مسئولین فنی، پزشکان، مسئول اعتباربخشی و پرسنل محترم این مرکز تبریک و تهنیت عرض می نمایید.

 

اخذ گواهینامه های بین المللی 9001:2015  ISO کلینیک سعادت آباد

اخذ گواهینامه های بین المللی ISO 10004:2012

 

Post Author
روابط عمومی
مرکز جراحی و کلینیک شبانه روزی سعادت اباد

کلینیک سعادت آباد فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. در سال ۱۳۸۸ مدیران این مجموعه بر آن شدند تا با مبنا قرار دادن استانداردهای جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورندکه یکی از کاملترین و مجهزترین مراکز پزشکی ایران و خاورمیانه باشد. برای رسیدن به این منظور مدیریت و کارشناسان این مجموعه بررسی دقیقی بر نحوه خدمات رسانی مراکز درمانی داخلی و خارجی انجام دادند. در نهایت پس از تحقیق و شناخت نقاط قوت و ضعف سیستم های درمانی مختلف، کلینیک سعادت آباد با روش های نوین علمی و با محوریت ارتقاء کیفیت درمان و بهره گیری از فن آوری ITفعالیت خود را آغاز کرد.


هنوز دیدگاهی وارد نشده است!

دیدگاه خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.