بستن
Owls CMS

مدیریت اخبار

آخرین اخبار پزشکی | درمان | سلامت و اطلاعیه های مهم حوزه پزشکی در بخش اخبار و مقالات منتشر می یابد.

Post Thumbnail

اقلام و تجهیزات مورد نیاز جهت پیشگیری از کرونا به دانشگاه‌های علوم پزشکی ارسال شده است

 

به گزارش وبدا، دکتر مهدی یوسفی درخصوص اقلام ارسالی مورد نیاز  مقابله با کرونا به مراکز درمانی و دانشگاه‌های علوم پزشکی اظهار داشت: بر اساس  اعلام نیاز  سازمان اورژانس کشور و بنابر دستور وزیر بهداشت، از هفته گذشته لوازم مصرفی  توسط هیات امنا تهیه و ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه اقلام مورد نیاز ابتدا به استان‌های قم، گیلان، اراک و شیراز ارسال شده است، افزود: اقلام مصرفی ارسال شده شامل تعداد زیادی دستکش یکبار مصرف، ماسک جراحی، گان ضد آب، محلول ضد عفونی کننده، عینک(شیلد صورت)، پیش بند نایلونی، روکش کفش،  لباس یک پارچه، ست ppc ، ماسک n95 و ... بوده است.

رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران افزود: کیت‌‌های محافظت فردی به  دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، ایران، مازندران، بابل، کاشان،ساوه، خمین، اراک، هرمزگان، زنجان، جهرم و ... نیز بنابر اعلام سازمان اورژانس کشور و دستور وزیر بهداشت ارسال شده است.

Post Author
روابط عمومی
مرکز جراحی و کلینیک شبانه روزی سعادت اباد

کلینیک سعادت آباد فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. در سال ۱۳۸۸ مدیران این مجموعه بر آن شدند تا با مبنا قرار دادن استانداردهای جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورندکه یکی از کاملترین و مجهزترین مراکز پزشکی ایران و خاورمیانه باشد. برای رسیدن به این منظور مدیریت و کارشناسان این مجموعه بررسی دقیقی بر نحوه خدمات رسانی مراکز درمانی داخلی و خارجی انجام دادند. در نهایت پس از تحقیق و شناخت نقاط قوت و ضعف سیستم های درمانی مختلف، کلینیک سعادت آباد با روش های نوین علمی و با محوریت ارتقاء کیفیت درمان و بهره گیری از فن آوری ITفعالیت خود را آغاز کرد.


هنوز دیدگاهی وارد نشده است!

دیدگاه خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.