بستن
Owls CMS

مدیریت اخبار

آخرین اخبار پزشکی | درمان | سلامت و اطلاعیه های مهم حوزه پزشکی در بخش اخبار و مقالات منتشر می یابد.

Post Thumbnail

زیاده روی در مصرف نمک با این علائم همراه است

بالا بودن فشار خون یکی از علائم واضح مصرف زیاد نمک است، اما نشانه‌های دیگری نیز وجود دارند که حاکی از لزوم کاهش نمک مصرفی هستند. در این مقاله به چند مورد از نشانه‌های احتمالی بالا بودن مصرف نمک اشاره کرده است:

احساس ورم در بدن نشان دهنده مصرف نمک زیاد است

با مصرف بیش از حد معمول سدیم، فرد احساس می‌کند دچار مقدار کمی اضافه وزن شده است زیرا نمک همچون آهن‌ربایی عمل می‌کند و موجب احتباس مایعات در بدن می‌شود. این احتباس مایعات در بدن باعث می‌شود فرد ورم کرده و علت پف کردن دست‌ها و چشم‌ها به حساب می‌آید. این علائم اغلب در دوران میانسالی ظاهر می‌شود.

سردردهای بی‌علت نشانه زیادی روی در مصرف نمک

انواع نمکدرصورتی‌که بدون هیچ دلیلی دچار سردرد می‌شوید، بررسی کنید آیا پس از مصرف وعده غذایی نسبتا شور، دچار این عارضه می‌شوید؟ مصرف بیش از حد نمک باعث انبساط عروق خون در مغز و سردرد می‌شود.

تکرر ادرار شاید به دلیل زیاده روی در مصرف نمک باشد

تکرر ادرار در شب یکی از مشکلاتی است که بسیاری از افراد بخصوص افراد مسن به آن دچار می‌شوند. مطالعه انجام گرفته در ژاپن نشان داد که مصرف بیش از حد نمک موجب تکرر ادرار می‌شود، اما با کاهش ۲۵ درصدی نمک مصرفی از تعداد دفعات نیاز به سرویس بهداشتی در نیمه‌های شب کاسته شد.

اشتراک:
Post Author
روابط عمومی
مرکز جراحی و کلینیک شبانه روزی سعادت اباد

کلینیک سعادت آباد فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. در سال ۱۳۸۸ مدیران این مجموعه بر آن شدند تا با مبنا قرار دادن استانداردهای جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورندکه یکی از کاملترین و مجهزترین مراکز پزشکی ایران و خاورمیانه باشد. برای رسیدن به این منظور مدیریت و کارشناسان این مجموعه بررسی دقیقی بر نحوه خدمات رسانی مراکز درمانی داخلی و خارجی انجام دادند. در نهایت پس از تحقیق و شناخت نقاط قوت و ضعف سیستم های درمانی مختلف، کلینیک سعادت آباد با روش های نوین علمی و با محوریت ارتقاء کیفیت درمان و بهره گیری از فن آوری ITفعالیت خود را آغاز کرد.


هنوز دیدگاهی وارد نشده است!

دیدگاه خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.