بستن
Owls CMS

مدیریت اخبار

آخرین اخبار پزشکی | درمان | سلامت و اطلاعیه های مهم حوزه پزشکی در بخش اخبار و مقالات منتشر می یابد.

Post Thumbnail

پیام مدیرعامل مرکز جراحی و کلینیک شبانه روزی سعادت آباد به مناسبت روز پزشک

مدیر عامل مركز جراحی و كلینیك شبانه روزی سعادتآباد پیامی ضمن گرامیداشت سالروز ولادت دانشمند و طبیب برجسته جهان اسلام، ابوعلی سینا و روز پزشک؛ از تلاش های ارزنده جامعه پزشکی و پزشكان مركز جراحی سعادتآباد تقدیر کرد. 

متن پیام دکتر پرویز محمدی گلرنگ به این شرح است:

فرا رسیدن یكم شهریور ماه مصادف با سالروز ولادت بزرگ دانشمند و طبیب برجسته نامدار ایرانی جهان اسلام، شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک فرصت مناسبی است که تلاشهای ارزنده پزشکان این مرز و بوم به خصوص پزشكان محترم مركز جراحی و كلینیك شبانه روزی سعادت آباد در آن مورد تقدیر و توجه قرار گیرد.

پزشكان این مرز و بوم به خصوص این مركز، علاوه بر برخورداری از چنین پیشینه ارزشمند و افتخار انتساب روز پزشک به زادروز طبیب و فیلسوف نامدار ایران اسلامی شیخ الرئیس ابن سینا، مفتخر است که در همه اعصار، فضای معنوی آن معطر به عطر وجود بزرگ مردان گمنام و نیک اندیشان موحدی بوده است که افتخار خدمت به محرومین و دردمندان را با هیچ موقعیتی برابری نداده اند. 

فرهنگ غنی ایران اسلامی بزرگ مردانی را تربیت کرده است که فروغ علم و اندیشه شان در سپهر دانش بشری، راهگشا بوده است و همگان را به همراهی فراخوانده و در سایه سار ارزش های دینی و آموزه های توحیدی، علم را در خدمت انسانیت و رشد فضلیت های اخلاقی قرار داده اند.

 

اینجانب این روز بزرگ را به تمامی طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی تلاشگر ایران اسلامی بالاخص پزشکان سخت کوش مركز جراحی و كلینیك شبانه روزی سعادت آباد تبریک میگویم و  از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون و سرافرازی آنان را در ارائه خدمات شایسته به میهن اسلامی و جامعه بشری بهویژه بیمه شدگان معزز سازمان مسئلت مینمایم.

 

دكتر پرویز محمدی گلرنگ

 مدیرعامل مركز جراحی و كلینیك شبانه روزی سعادت آباد

 

Post Author
روابط عمومی
مرکز جراحی و کلینیک شبانه روزی سعادت اباد

کلینیک سعادت آباد فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. در سال ۱۳۸۸ مدیران این مجموعه بر آن شدند تا با مبنا قرار دادن استانداردهای جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورندکه یکی از کاملترین و مجهزترین مراکز پزشکی ایران و خاورمیانه باشد. برای رسیدن به این منظور مدیریت و کارشناسان این مجموعه بررسی دقیقی بر نحوه خدمات رسانی مراکز درمانی داخلی و خارجی انجام دادند. در نهایت پس از تحقیق و شناخت نقاط قوت و ضعف سیستم های درمانی مختلف، کلینیک سعادت آباد با روش های نوین علمی و با محوریت ارتقاء کیفیت درمان و بهره گیری از فن آوری ITفعالیت خود را آغاز کرد.


7 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.