بستن
Owls CMS

مدیریت اخبار

آخرین اخبار پزشکی | درمان | سلامت و اطلاعیه های مهم حوزه پزشکی در بخش اخبار و مقالات منتشر می یابد.

Post Thumbnail

پیام نوروزی مدیرعامل مرکز جراحی محدود و کلینیک شبانه روزی سعادت آباد

آمدن نوروز و با آغاز فصل بهار و سالی نو که با تغییر و گوناگونی طبیعت همراه است که خود نمایانگر از جلوه خداوند متعال است که در تمام طول زندگی همراه ماست و فرصت بسیار مغتنمی است تا همچنان که طبیعت لباس کهنه از تن به به در می آورد و با طراوت و پر نشاط می شود، ما نیز آیینه قلوب خود را از زنگار ناراستی و کینه و رخوت بزدائیم و امیدوار و پر انرژی مهیای آغاز سال جدید باشیم و چه حسن انتخاب و سليقه‌ی نابی داشته‌اند نياکان گرانقدرمان که آغاز سال را ، با آغاز بهار، با طلوع طراوت ، سرسبزی و شادابی همراه کرده‌اند و تحول و نوزايی طبيعت را نماد و نمونه‌ای از ضرورت نو شدن و طرح تازه درافکندن دانسته‌‌اند. به قول خواجه شيرازی:

بيا تا گل برافشانيم و می در ساغر اندازيم

فلک را سقف بشکافيم و طرحی نو دراندازيم

 

در سالی که گذشت، مرکز جراحی محدود و کلینیک شبانه روزی سعادت آباد به لطف خدا توفیقات فراوانی کسب نمود و توانستیم به همت همکاران خوبمان، در مسیر نقشه راهی که در ابتدای سال 1395 تنظیم کرده بودیم و با نگاه به چشم انداز اهدافمان، گام های خوبی برداریم و در شاخص‌های بسیاری دستاوردهای مهمی کسب نماییم.

در این سال کلینیک سعادت آباد همچون سال های گذشته در مشتری مداری سرآمد بوده و در حوزه هایی همچون روابط عمومی، سلامت اداری، تعالی منابع انسانی، رفاه درمان‌جویان و مراجعین محترم، تجهیز دستگاه ها به آخرین مدل های روز و پیشرفته پزشکی و ... نیز حاکی از پیشرفت و توسعه برنامه محور راه داشته و اکنون که در آستانه ورود به سال جدید هستیم این اطمینان را به همه درمان‌جویان و مراجعین محترم و همکاران خوبمان می دهم که مصمم و استوار گام برخواهیم داشت و برای جلب رضایت مراجعین ارجمند خود برنامه های خوبی داریم و با اتکال به خداوند متعال و اتکا به توانمندی های نیروی انسانی و ظرفیت های موجود، کلینیک سعادت آباد را به آنچه شایسته آن در حوزه پزشکی و سلامت کشور است، ارتقا خواهیم داد.

امید است سال 1396 بیش از پیش، سال عزت و سربلندی ایران اسلامی و ذلت و خواری دشمنان این مرز و بوم باشد.

 

با آرزوی توفیق روز افزون

پرویز محمدی گلرنگ

مدیر عامل 

 

Post Author
روابط عمومی
مرکز جراحی و کلینیک شبانه روزی سعادت اباد

کلینیک سعادت آباد فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. در سال ۱۳۸۸ مدیران این مجموعه بر آن شدند تا با مبنا قرار دادن استانداردهای جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورندکه یکی از کاملترین و مجهزترین مراکز پزشکی ایران و خاورمیانه باشد. برای رسیدن به این منظور مدیریت و کارشناسان این مجموعه بررسی دقیقی بر نحوه خدمات رسانی مراکز درمانی داخلی و خارجی انجام دادند. در نهایت پس از تحقیق و شناخت نقاط قوت و ضعف سیستم های درمانی مختلف، کلینیک سعادت آباد با روش های نوین علمی و با محوریت ارتقاء کیفیت درمان و بهره گیری از فن آوری ITفعالیت خود را آغاز کرد.


هنوز دیدگاهی وارد نشده است!

دیدگاه خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.